‘007’s Road to a Million’, el reality de Brian Cox

- Advertisement -

Brian Cox (Succession), l’actor escocès guanyador d’un premi Emmy i un Globus d’Or, ha estat elegit com a The Controller, l’enigmàtic personatge que controlarà el destí dels concursants al pròxim programa 007’s Road to a Million, que s’estrena el 10 de novembre a Prime Video.

007’s Road to a Million
007’s Road to a Million

The Controller és un dolent culte que gaudeix de la dificultat in crescendo dels viatges i preguntes que els concursants han de superar. Té milions de lliures per regalar, fins a 1 milió per parella de concursants, però no ho posarà fàcil. Mentre aguaita a les ombres, vigila i controla tot el que està passant.

- Advertisement -

Concurs d’intel·ligència, resistència i heroisme

A 007’s Road to a Million, seguirem a nou parelles de concursants que competiran en una gran aventura amb l’objectiu de guanyar el premi final d’1 milió de lliures. Rodat a diversos dels llocs més emblemàtics de la saga James Bond, des de les Terres Altes d’Escòcia passant Venècia o Jamaica, aquest format cinematogràfic serà una autèntica prova d’intel·ligència, resistència i heroisme.

- Advertisement -
007’s Road to a Million
007’s Road to a Million

The Controller amaga deu preguntes arreu del món per a cada parella. Per assolir aquestes preguntes, les parelles s’enfronten a reptes inspirats en Bond, que porten al límit la seva força física i les seves reserves mentals. Cada pregunta val una quantitat creixent de diners i, si es respon correctament, dipositen l’efectiu i continuen amb la pregunta següent. Si s’equivoquen, el seu viatge s’ha acabat.

007’s Road to a Million és una col·laboració entre Amazon Studios, EON Productions, 72 Films i MGM Alternative.

- Advertisement -
Jordi Sardiña
Jordi Sardiña
Periodista, professional, des de 1999, cinèfil, passional, des de tota la vida, ja que el cinema l'ha acompanyat sempre, tant en els bons com en els mals moments. La seva trajectòria laboral no sempre ha estat lligada al Setè Art, perquè s'ha guanyat la vida com a consultor de Màrqueting-Comunicació en diferents empreses de sectors diversos. Col·laborar amb 'El Cinèfil' li permet transmetre tot el que ha après i continua aprenent veient cinema. Llarga vida a la pantalla gran (i petita)!

Articles relacionats

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

spot_img

Articles més recents