L’any 1988 es va estrenar la icònica comèdia Coming to America (El Príncipe de Zamunda) dirigida per John Landis (The Blues Brothers o An American Werewolf in London). L’actor Eddie Murphy (The Haunted Mansion o Dr. Dolittle) va protagonitzar-la interpretant Akeem Joffer, el príncep hereu de la fictícia nació africana de Zamunda, que arriba als EUA amb l’esperança de trobar una dona amb qui casar-se i que no escollin els seus pares per un matrimoni de conveniència. Murphy, a més, va interpretar altres personatges del film, així com Arsenio Hall (Amazon Women on the Moon o Harlem Nights), el qual també es va ficar sota la pell de diversos personatges, tot i que va sobresortir per ser el millor amic del príncep.
Després de més de 30 anys, arriba la seqüela aquest divendres 5 de març només a Amazon Prime sota el títol Coming to America 2, tot i que a Espanya es titularà El Rey de Zamunda. La trama està ambientada en l’exuberant real país de Zamunda, el recent coronat Rei Akeem (Eddie Murphy) i el seu fidel confident, Semmi (Arsenio Hall), s’embarcaran en una nova i divertida aventura que els portarà a recórrer el món, des de la seva gran nació africana fins al districte de Queens, Nova York, on va començar tot.
El film està dirigit per Craig Brever (Dolemite Is My Name o el remake de Footloose), mentre que el guió va a càrrec de Kenya Barris, Barry W. Blaustein i David Sheffield amb la història original basada en els personatges creats per Eddie Murphy. Els productors són Kevin Misher i el propi Eddie Murphy. El film compta amb la producció d Paramount Pictures en associació amb New Republic Pictures i s’estrana en exclusiva a Amazon Prime Video més de 240 països i territoris d’arreu del món.