‘Del revés 2’ arriba a la TV en català

- Advertisement -

Inside out 2 (Del revés 2) va arribar a les sales aquest 19 de juny. I aquest 25 de setembre ja la tenim a la TV. Concretament a Disney + i també en la seva versió doblada al català. Del revés 2 ha estat un èxit total! A escala global, la pel·lícula no només ha aconseguit recaptar 1.687 milions de dòlars sinó que és la pel·lícula líder en recaptació aquest 2024. Però no només això. S’ha convertit en la pel·lícula d’animació més taquillera de la història (superant Frozen 2, que tenia el rècord des de 2019) i el 8è llargmetratge que més diners ha fet a les sales a la història del cinema!

I de què va tot plegat? Doncs les veuetes dins del cap de la Riley la coneixen bé per dins i per fora. Ara bé, en aquesta nova història tot canviarà. Disney i Pixar introdueixen una nova emoció al seu ja de per si complex cap: l’ansietat. L’adolescència té aquestes coses… I a sobre també hi arriben la vergonya i l’avorriment. Evidentment, el cap de la pobra Riley està a punt d’explotar!

- Advertisement -

- Advertisement -

Fem memòria. L’any 2015 Pixar ens va regalar una de les seves principals obres mestres. Inside out. Amb un pressupost de 175 milions de dòlars va recaptar més de 800 milions arreu del món. I poc després va endur-se un merescut Oscar a la Millor Pel·lícula d’Animació. La seqüela intentarà repetir novament l’èxit de públic i crítica. I, qui sap, potser crear una nova saga de culte com Toy Story.

L’ansietat agafa el protagonisme a Del revés 2

Segons el director de la pel·lícula Kelsey Mann, aquest nou personatge promet revolucionar les coses dins la seu central. “Ansietat, a la qual posa veu Maya Hawke a la versió original, és nova a l’equip, però no és de les que es queden en segon pla”, explica Mann. “Això té molt sentit si ho penses en termes del que passa dins de totes les nostres ments”.

del reves 2 català
‘Del revés 2’, el pòster en català

Del Revés 2 torna a la ment de la Riley amb una nova premissa: la protagonista és ara una adolescent. Això comporta que la seva seu central està sent demolida per donar pas a una cosa totalment inesperada: noves emocions! Alegria, Tristesa, Ira, Por i Fàstic, que durant molt de temps han dirigit una operació reeixida, no estan segurs de com entomar l’arribada d’Ansietat. I sembla que no està sola… Jutament amb l’ansietat vindran nous reptes al cap de la jove.

Maya Hawke presta la seva veu a Ansietat, al costat d’Amy Poehler com a Alegria, Phyllis Smith com a Tristesa, Lewis Black com a Ira, Tony Hale com a Por i Liza Lapira com a Fàstic.

La nostra crítica

‘Inside out 2’ encerta amb les emocions de l’adolescència

 

- Advertisement -
JR Armadàs
JR Armadàs
Nascut als anys 80 (amb tot el que això comporta) Joan Ramon Armadàs és Llicenciat en Dret i Periodisme per la UPF. Ha treballat en premsa local a Sant Cugat i en premsa internacional com a corresponsal al Regne Unit i la Xina. Com a escriptor ha publicat tres novel·les, diversos relats curts i ha estat editor d'Edicions Xandri durant 6 anys. En l'àmbit cinematogràfic ha escrit i dirigit una pel·lícula i sis curtmetratges i és el co-director del Sant Cugat Fantàstic i La setmana del Cinema en Català. També ha fet de cap de premsa d'unes quantes pel·lícules catalanes. Des del 2016 és el capità d'aquest vaixell periodístic i cultural anomenat 'El Cinèfil'.

Articles relacionats

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

spot_img

Articles més recents