Search

Els secrets del doblatge de ‘Bola de Drac’ en català

El doblatge de Bola de Drac en català són la veu de la infància de mig Catalunya. Han marcat generacions i avui són veritables icones per als fans de la sèrie. Aprofitem que aquest 5 de desembre Bola de drac Z arriba a la plataforma 3 Cat per entrevistar Marc Zanni i Joan Sanz, els actors de doblatge que han donat vida a Goku i Vegeta respectivament.

‘Bola de drac’ torna a 3Cat sencera i en català

Anècdotes del doblatge de Bola de Drac

Amb ells compartim anècdotes i detalls inèdits de la seva experiència amb aquesta mítica sèrie. En una entrevista exclusiva per El Cinèfil, descobrim com van viure el fenomen que va revolucionar la televisió dels anys 90 i com ha evolucionat la seva relació amb els fans al llarg dels anys. Un viatge ple de nostàlgia, llum, foc i destrucció.

Si vols saber-ne més de tot això i del fenomen que va suposar la sèrie als 90, no et pots perdre la sèrie documental Llum, foc, destrucció! La docusèrie s’estrena en exclusiva al Manga Barcelona el 8 de desembre i arribarà a 3Cat en algun moment del primer trimestre del 2025.

Com a gran repte pendent, evidentment, hi ha el doblatge de la nova sèrie Súper. Per bé que la TV pública catalana ha comprat els drets encara no s’ha començat a doblar. Malgrat això, les veus d’en català d’en Vegeta i en Goku tornaran. Quedem a l’espera de saber la data d’estrena d’aquesta nova etapa de la sèrie. El que han assegurat és que serà al llarg del 2025. Exactament… No tenim més remei que esperar. Potser podem anar a prendre un got de llet calentona.

ÚLTIMS PODCASTS

Últims vídeos (Youtube)

Search