‘A different man’: Premi del Públic Virtual de Sitges 2024

- Advertisement -

El públic és sobirà i al Festival de Sitges també és jutge al Premi del Públic Virtual! En aquesta 6a edició del Premi del Públic Virtual, un guardó popular organitzat per El Cinèfil i el Festival de Sitges, ha triomfat la cinta estatunidenca A different man dirigida per Aaron Schimberg. La pel·lícula gira al voltant d’un actor que se sotmet a una intervenció quirúrgica radical per transformar dràsticament el seu aspecte. Com a resultat, moltes coses canvien a la seva vida i, tot i això, tot continua pertorbadorament igual. 

Aquesta pel·lícula també apareix en el top 10 dels crítics d’El Cinèfil en segona posició i ha rebut el premi del jurat al millor guió fet que la converteix en una de les grans del festival d’enguany amb el doble aval de crítica i públic.

- Advertisement -

A different man

- Advertisement -

La medalla de plata ha estat pel film sud-coreà Exuma. Aquesta cinta de terror mitològic ha estat una de les preferides del públic per la seva aposta entre misteri i folk horror fet que també li ha valgut el premi especial del jurat del festival.

Exuma

Completa el top 3 el film espanyol Bodegon con fantasmas del director de Conca Enrique Buleo. Aquesta peculiar història de l’España vaciada ha aconseguit una meritòria nota mitjana de 8.

Bodegón con fantasmas

A continuació podeu consultar el rànquing de les 10 pel·lícules més ben valorades per l’audiència en xarxa del Festival de Sitges. A cada imatge hi veureu el percentatge de vots en estrelles que ha recollit cadascun dels films més ben valorats de la secció oficial a competició. A sota trobareu la valoració mitjana en una nota numèrica de l’1 al 10 per facilitar la comprensió.

Premi del públic virtual: els films més valorats

- Advertisement -

 

Més informació sobre el Festival de Sitges 2024

Les 10 millors pel·lícules del Festival de Sitges 2024

‘The devil’s bath’: la gran guanyadora del 57è Festival de Sitges

- Advertisement -
JR Armadàs
JR Armadàs
Nascut als anys 80 (amb tot el que això comporta) Joan Ramon Armadàs és Llicenciat en Dret i Periodisme per la UPF. Ha treballat en premsa local a Sant Cugat i en premsa internacional com a corresponsal al Regne Unit i la Xina. Com a escriptor ha publicat tres novel·les, diversos relats curts i ha estat editor d'Edicions Xandri durant 6 anys. En l'àmbit cinematogràfic ha escrit i dirigit una pel·lícula i sis curtmetratges i és el co-director del Sant Cugat Fantàstic i La setmana del Cinema en Català. També ha fet de cap de premsa d'unes quantes pel·lícules catalanes. Des del 2016 és el capità d'aquest vaixell periodístic i cultural anomenat 'El Cinèfil'.

Articles relacionats

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

spot_img

Articles més recents