El nou canal infantil i juvenil de la televisió pública catalana ha començat amb bon peu. No només s’han celebrat els seus continguts per part de l’audiència a la qual van dirigits sinó que les xifres són bones. En la seva primera setmana, des del 10 d’octubre, el nou SX3 ha tingut més d’1,2 milions de reproduccions de vídeo als mitjans digitals, tant a la plataforma pròpia de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisual (CCMA) com a les plataformes externes (YouTube, TikTok, Instagram, etc.).
Segons explica la CCMA en un comunicat, més de 193.000 usuaris únics han accedit durant la primera setmana als continguts del SX3 als mitjans digitals de la CCMA. Això suposa un creixement d’un 150% respecte a la mitjana setmanal de la temporada anterior. El web del nou SX3 ha tingut una audiència de 115.200 usuaris únics en la seva primera setmana, 2,4 vegades superior a la mitjana setmanal de l’última temporada.
El canal SX3 fa el seu propi rècord d’audiència en directe per internet, amb 11.970 usuaris únics setmanals, i les 638.700 reproduccions a la carta són la millor xifra des del maig del 2020, durant el confinament. L’aplicació mòbil del nou SX3 també fa rècord d’audiència, amb 24.160 usuaris únics setmanals, 4,7 vegades més que la mitjana de la temporada 21-22. A les xarxes s’han fet gairebé 490.000 reproduccions, 1,4 vegades més que la mitjana de l’anterior temporada. 4 dels 20 programes més vistos a la carta de tot TV3 són del SX3: InfoK, Guardians de la nit: Kimetsu no Yaiba, Haikyu!! i Titó. I dels 20 vídeos més vistos de TV3, 5 són del SX3.
Pel que fa a la cobertura televisiva, 674.000 catalans han connectat amb el nou SX3 aquesta primera setmana d’emissió. Destaquen, amb quotes de pantalles molt altes en el target infantil (4 a 12 anys): El grill Apol·lo i les bestioles, amb una quota de 48,3% de mitjana; Els mosquerrates, amb un 27,9%; Random, amb un 23,5%; Haikyuu!!, amb una quota del 15,6%; Hoodie, amb un 17,2%; InfoK, amb un 21,5% de quota; Lara i Kali, amb un 23,8%; Zombielars, amb un 20% de quota i l’estrena de la 4a temporada de Manduka, amb un 18,6% de quota.