Sony Pictures va desenvolupar al 2012 la primera entrega del film d’animació Hotel Transylvania, sense saber que esdevindria un èxit i acabaria formant una franquícia que gira entorn de la figura d’en Dràcula. La segona entrega arribaria 3 anys després seguint l’estela de l’original, però afegint una trama un pèl més rebuscada, mantenint el toc còmic i el nivell. Això va donar lloc a crear una seqüela que arriba a les pantalles el proper 13 de juliol, la qual profunditzarà les relacions personals i els vincles entre els membres que conformen aquesta extravagant família.
La família de monstres s’embarca en un creuer de luxe, per tal que Drac pugui prendre’s un descans de la seva feina d’oferir vacances a la resta al seu hotel. La idea és passar uns dies tranquils, tot el grup juga a voleibol, realitzen excursions exòtiques i, fins i tot, es posen al dia amb el seu bronzejat de lluna. Però les idíl·liques vacances esdevindran un malson quan la Mavis s’adona que el seu pare s’ha enamorat de la misteriosa capitana del vaixell, Ericka, la qual amaga un perillós secret que podria destruir tots els monstres.
La pel·lícula que combina comèdia negra, fantasia i animació 3D per ordinador està dirigida per Genndy Tartakovsky, el qual repeteix després d’haver dirigit les anteriors entregues. També repetiran paper els actors Adam Sandler (Dràcula), Andy Samberg (Johnny), Selena Gómez (Mavis), Davis Space (Griffin), Steve Buscemi (Wayne), Molly Shannon (Wanda), Keegan-Michael Key (Murray), Kevin James (Frank), Fran Drescher (Eunice), Genndy Tartakovsky (Blobby), Joe Whyte (Puppy) i Mel Brooks (Vlad), els quals presten les seves veus als protagonistes de la història.
A continuació es pot veure un petit tast del que suposarà aquesta nova aventura de les criatures més estrambòtiques i simpàtiques al mateix temps. Per cert, arriba als nostres cinemes també doblada i subtitulada en català.