Ser un monstre té els seus avantatges

- Advertisement -

Avui arriba als cinemes una proposta pels més petits de la casa i també ho fa en català. Es tracta de L’illa dels monstres, una pel·lícula d’animació provinent de Mèxic, que té com a protagonista en Lucas, un noi de tretze anys que descobreix que en realitat no és un humà, sinó que pertany a una família de monstres. Davant aquesta revelació, en Lucas decideix viatjar fins a Calaca, l’illa on viuen els monstres, per descobrir els seus orígens.

l'illa dels monstres

- Advertisement -

Es tracta d’una pel·lícula que barreja l’animació amb la comèdia però no us espereu res a l’estil de Disney o Pixar, ja que, l’estètica és més semblant a la dels videojocs o a la de dibuixos infantils actuals com La Patrulla Canina. En aquest sentit, tampoc estem davant d’un film apte per a tota la família, és a dir, fa la sensació que el tipus d’humor i el ritme de la història estan pensats per nens força petits.

- Advertisement -

Tot i que la trama és original, hi ha força moments en què és poc interessant i fins i tot una mica avorrida. Pot ser una bona opció per veure-la a casa i per tenir distrets els nens però no la recomanaria per anar al cine. Malgrat això, s’ha de destacar el missatge positiu que transmet el film, que al final no és altre que acceptar les diferències de cadascú i la dels altres. Quan el Lucas accepta que és un monstre pot despertar tot el seu potencial i salvar la seva família.

Veredicte:

El millor: el missatge de tolerància i autoacceptació que transmet

El pitjor: en alguns moments la trama es fa una mica avorrida i no t’acaba d’enganxar en cap moment

Nota: 4

- Advertisement -
Luana Valls
Luana Valls
Nascuda al Brasil la Luana Valls és graduada en Periodisme, Cinema i Televisió per la Facultat de Comunicació Blanquerna. Ha treballat en diferents mitjans de comunicació escrits com el 'Diari Ara' i 'El Periódico' i també té experiència en el camp del cinema de la mà de la productora catalana Batabat i realitzant la cobertura informativa de festivals de cinema arreu de Catalunya. Des del principi, unida a aquesta aventura cinèfila amb ganes i il·lusió

Articles relacionats

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

spot_img

Articles més recents