Lyle i Erik Menendez, els nous ‘Monsters’ de Netflix

- Advertisement -

El cas de Lyle i Erik Menéndez és un dels crims més famosos i controvertits de la història recent dels Estats Units. Aquests germans, pertanyents a una família adinerada i aparentment perfecta, van ser condemnats pel brutal assassinat dels seus pares, José i María Louise “Kitty” Menéndez, a la seva mansió de Beverly Hills el 1989. Mentre que l’acusació va al·legar que buscaven heretar la fortuna familiar, els germans van afirmar —i ho continuen afirmant avui dia, mentre compleixen cadena perpètua sense possibilitat de llibertat condicional— que els seus actes es van deure a la por que sentien després de tota una vida d’abusos físics, emocionals i sexuals en mans dels pares.

Els responsables de la minisèrie Monsters: The Lyle and Erik Menendez Story són Ryan Murphy i Ian Brennan, que tornen després de l’èxit de Monster: The Jeffrey Dahmer Story, submergint-se ara en l’històric cas que va commocionar el món, i que va obrir el camí a la fascinació actual de l’audiència pels crims reals.

- Advertisement -
Monsters: The Lyle and Erik Menendez Story
Monsters: The Lyle and Erik Menendez Story

La nova ficció de true crime, produïda per Netflix, és protagonitzada per Javier Bardem (José Menendez), Chloë Sevigny (Mary Louise “Kitty” Menendez), Nicholas Alexander Chavez (Lyle Menendez), Cooper Koch (Erik Menendez), Nathan Lane (Dominick Dunne) i Ari Graynor (Leslie Abramson), entre altres.

- Advertisement -

Netflix ja ha publicat el primer tràiler de Monsters: The Lyle and Erik Menendez Story. L’estrena de tots els capítols és el 19 de setembre. Evidentment, és una sèrie no apte per a sensibles. Després ja veurem si té el mateix èxit de públic (i premis) de Dahmer.

- Advertisement -
Jordi Sardiña
Jordi Sardiña
Periodista, professional, des de 1999, cinèfil, passional, des de tota la vida, ja que el cinema l'ha acompanyat sempre, tant en els bons com en els mals moments. La seva trajectòria laboral no sempre ha estat lligada al Setè Art, perquè s'ha guanyat la vida com a consultor de Màrqueting-Comunicació en diferents empreses de sectors diversos. Col·laborar amb 'El Cinèfil' li permet transmetre tot el que ha après i continua aprenent veient cinema. Llarga vida a la pantalla gran (i petita)!

Articles relacionats

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

spot_img

Articles més recents