Cada dia es coneixen més detalls sobre l’esperada cinta d’Avengers Doomsday. Es tracta de la segona pel·lícula de la Fase 6 de Marvel i la trenta-novena de la saga. El retorn dels Avengers després de Endgame tindrà lloc el 30 d’abril del 2026. Els encarregats de dirigir aquesta pel·lícula i la seva seqüela, Avengers: Secret Wars (prevista d’estrena el maig del 2027), seran els germans Anthony Russo i Joe Russo (Avengers: Endgame, Avengers: Infinity War o Tyler Rake), els quals tornen a Marvel després d’haver dirigit grans produccions d’èxit. Mentre que el guió corre a compte d’en Stephen McFeely, el qual està darrere d’un gran nombre de títols de la companyia.
L’actor Robert Downey Jr. torna a Marvel, però no al paper que va captivar a tothom. En aquesta ocasió, serà el Doctor Doom a la cinquena entrega dels Avengers. Ara bé, també estarà present a Avengers: Secret Wars i, probablement, a The Fantastic Four, la qual serà la primera cinta de la Fase 6 de Marvel. Serà protagonitzada per Pedro Pascal, Vanessa Kirby, Joseph Quinn, Ebon Moss-Bachrach i Julia Garner.
L’elenc que els reuneix a tots
Són molts els noms confirmats per Marvel, alguns vells coneguts, però també noves incorporacions tal com es pot veure a la següent llista:
Robert Downey Jr. (Victor von Doom)
Paul Rudd (Scott Lang / Ant-Man)
Anthony Mackie (Sam Wilson / Captain America)
Sebastian Stan (Bucky Barnes / Winter Soldier)
Danny Ramirez (Joaquín Torres / Falcon)
Letitia Wright como Shuri (Black Panther)
Winston Duke (M’Baku)
Tenoch Huerta Mejía (Namor)
Simu Liu (Shang-Chi)
Wyatt Russell (John Walker / US Agent)
Hannah John-Kamen (Ava Starr / Ghost)
David Harbour (Alexei Shostakov / Red Guardian)
Florence Pugh (Yelena Belova)
Lewis Pullman (Bob /Sentry)
Chris Hemsworth (Thor)
Tom Hiddleston (Loki)
Vanessa Kirby (Sue Storm / Invisible Woman)
Ebon Moss-Bachrach (Ben Grimm / Thing)
Joseph Quinn (Johnny Storm / Human Torch)
Pedro Pascal (Reed Richards / Mr. Fantastic)
Kelsey Grammer (Dr. Henry ‘Hank’ McCoy / Beast)
Rebecca Romjin (Raven Darkhölme / Mystique)
Alan Cumming (Kurt Thomas / Nightcrawler)
James Mardsen (Scott Summers / Cyclops)
Ian McKellen (Erik Lehnsherr / Magneto)
Patrick Stewart (Charles Xavier / Professor X)
Channing Tatum (Remy LeBeau / Gambit)
Un malvat amb molt potencial: Dr. Doom
El doctor Doom és el principal malvat de la primera família de Marvel i un dels més temuts als còmics, als que també s’ha enfrontat als X-Men i a la resta d’herois. Va ser creat pel tàndem Stan Lee i Jack Kirby i va fer el debut a The Fantastic Four #5 (publicat el juliol del 1962).
La trama oficial i la resta dels detalls estan previstos que es vagin desvelant al llarg de l’any. Fins al moment, se sap que Avengers, Wakandians, els Thunderbolts, els Fantastic Four i membre dels X-Men s’uniran per tal d’enfrontar-se al Doctor Doom. Probablement, es coneixeran més detalls després de l’estrena de les cintes de The Fantastic Four: First Steps i Thunderbolts*.
https://x.com/cosmic_marvel/status/1934987743152517493