spot_img
spot_img

El cinema i l’anime en català lideren l’estiu a les plataformes

- Advertisement -

Ha acabat l’agost i és hora de veure les estadístiques de cerca d’aquest mes. Quin son els gustos dels catalans a l’hora de buscar contingut audiovisual en català? Quina és la plataforma preferida dels catalans? Amb el resultat del contingut més cercat durant aquest mes podem intuir quines són les nostres preferències.

10 plataformes més cercades

- Advertisement -
    1. Prime Video 28%
    2. Netflix 23%
    3. HBO Max 11%
    4. Disney+ 11%
    5. FilminCAT 8%
    6. SX3 4%
    7. 3 a la carta 3%
    8. AnimeBox 2%
    9. Movistar+
    10. Rakuten TV 1%

Altres plataformes 5%
Plataformes d’altres televisions 2%

- Advertisement -

HBO Max es consolida al TOP 3, un mes més la plataforma de la Warner es queda amb el tercer lloc, per davant de Disney, però aquest mes per poc, ja que Disney+ també té 11 punts. Aquest mes, però, HBO Max ha baixat perquè durant l’agost no ha afegit massa títols en català. Movistar+ continua baixant al rànquing i AnimeBox continua al rànquing tot i haver afegit poc contingut en català aquest mes.

TOP 5 Pel·lícules

Barcelona, nit d'estiu
Barcelona, nit d’estiu
  1. Barcelona, nit d’estiu (FilminCAT i Netflix)
  2. Spider-Man: creuant el Multivers (AppleTV, iTunes, Prime Video i RakutenTV)
  3. Marlowe (Prime Video)
  4. Mavka. Guardiana del Bosc (AppleTV, iTunes, Prime Video i RakutenTV)
  5. Un cel de plom (AppleTV, FilminCAT, GoogleTV, iTunes, Movistar+, Prime Video, RakutenTV i YouTube)

La darrera pel·lícula catalana estrenada a les plataformes tanca el rànquing d’agost liderat de nou per la pel·lícula catalana Barcelona, nit d’estiu i acompanyades de la darrera pel·lícula de l’univers Marvel estrenada en català i l’última pel·lícula Amazon Original doblada al català. 

TOP 5 Sèries

El Paradís de les Senyores
      1. El Paradís de les Senyores (3 a la carta)
      2. Inuyasha (AnimeBox i SX3)
      3. El Detectiu Conan (SX3)
      4. Alexia, Labor Omnia Vincit (Prime Video)
      5. One Piece (SX3)

L’anime continua com a gènere més destacat al rànquing de sèries, però la sèrie El Paradís de les Senyores lidera un cop més el TOP 5 de sèries més cercades a la web desdelsofa.cat i per primer cop una sèrie dedicada al futbol femení entra al TOP5, Alexia, Labor Omnia Vincit, la sèrie documental de Prime Video sobre Alexia Putellas és la quarta sèrie del mes d’agost a la web desdelsofa.cat

TOP 5 Gèneres

  1. Infantil
  2. Animació
  3. Anime
  4. Comèdia
  5. Ciència-ficció

Rànquing Versions

  1. VC 71,3 %
  2. VOSC 13 %
  3. Multilingüe 3,6 %
  4. Aranès 3,1 %
  5. VC-balear 2,9 %
  6. VC-valencià 1,9 %
  7. VOSC-valencià 1,2 %
  8. Sense Diàleg 0,8%
  9. 3D 0,7 %

Rànquing Produccions

  1. Pel·lícules 64 %
  2. Sèries 29,4%
  3. Programes 3,3 %
  4. Curts 3,3 %

Totes les dades estan adquirides de forma totalment anònima a través de les cerques del web desdelsofa.cat.

- Advertisement -
Redacció
Redaccióhttps://elcinefil.cat/
'El Cinèfil' és un mitjà de comunicació dedicat a analitzar, explicar i difondre l’univers del cinema en tota la seva amplitud. Parlem de pel·lícules, sèries i festivals i també organitzem tot tipus d'esdeveniments relacionats amb el cinema. Ens agrada dir que som una revista en xarxa i en català. En xarxa perquè, a banda del web, també aprofitem les xarxes socials per a difondre i comunicar novetats i reflexions sobre el setè art. I tot plegat ho fem en català perquè és la nostra llengua. Gaudeix i que el cinema t'acompanyi... SEMPRE!

Articles relacionats

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

spot_img

Articles més recents