‘Bricoheroes 3’: l’odisea dels merdosos

- Advertisement -

Voleu un programa sense cap mena de rigor? Amb humor negre salvatge i ofensiu? Amb un guió fet mentre fas la quarta cervesa durant el segon esmorzar? Que us ensenyi com arreglar les típiques merdes de la casa que s’espatllen i no haver de trucar el lampista? I que a més a més de tot això no us serveixi per absolutament res a la vida? Doncs Bricoheroes és el vostre espai! I esteu de sort, merdosos, perquè arriba la 3a temporada de la docusèrie més irreverent (i innecessària) del panorama comunicatiu català.

- Advertisement -

Et quedaràs més tranquil sabent que tot això es paga amb els teus impostos (els que no es queda Madrid) perquè és un programa de TV3. De TV3, però només el pots veure al Youtube de TV3 perquè fa més de modernet, i perquè, si ho posessin en obert, el Jair Domínguez podria fer la ruta de jutjats d’instrucció de Catalunya i rodalies amb en Peyu fent de Sancho Panza.

- Advertisement -

Però… posem-nos seriosos. A les dues temporades anteriors, i durant 20 capítols, hem après a fer coses tan útils com canviar persianes, posar parquet, construir barbacoes o fer disfresses de Son Goku. I això és només el principi… El dia 24 d’octubre s’estrena el primer capítol (Com fer un clauer) i cada diumenge en tindrem un de nou penjat al canal de YouTube de TV3 i després a 3alacarta i a l’Instagram TV de Bricoheroes.

Més coses inútils per fer

La temporada arrencarà precisament amb els dos protagonistes personalitzant un vehicle per poder atendre les peticions de bricolatge a domicili. Retolaran una pickup amb la imatge de Bricoheroes i carregaran la caixa posterior amb tot d’eines per fer arribar el bon bricolatge a tot Catalunya. També instal·laran un petit despatx al costat del taller: una taula vella, un ordinador i un telèfon per poder atendre les trucades. Dissenyaran una campanya publicitària per anunciar els seus serveis professionals, que alhora serà la promoció de la 3a temporada: cartells a les carreteres, anuncis als diaris, pamflets a les bústies… Bricoheroes, ara, servei a domicili.

Aquest servei a domicili obrirà la porta a nous cameos al programa i a poder treballar en espais nous. Encara es podran veure alguns capítols al taller habitual de Bricoheroes, però d’altres seran a casa dels que facin el cameo. Per exemple, en un capítol, en Peyu i en Jair Domínguez fan la posada a punt del vaixell d’Open Arms. En un altre capítol van a casa de Quim Monzó a arreglar-li o a construir-li una prestatgeria perquè pugui posar-hi tots els llibres que té. I, preneu-ne nota, el capítol final serà apoteòsic, perquè és el final de la trilogia.

- Advertisement -
JR Armadàs
JR Armadàs
Nascut als anys 80 (amb tot el que això comporta) Joan Ramon Armadàs és Llicenciat en Dret i Periodisme per la UPF. Ha treballat en premsa local a Sant Cugat i en premsa internacional com a corresponsal al Regne Unit i la Xina. Com a escriptor ha publicat tres novel·les, diversos relats curts i ha estat editor d'Edicions Xandri durant 6 anys. En l'àmbit cinematogràfic ha escrit i dirigit una pel·lícula i sis curtmetratges i és el co-director del Sant Cugat Fantàstic i La setmana del Cinema en Català. També ha fet de cap de premsa d'unes quantes pel·lícules catalanes. Des del 2016 és el capità d'aquest vaixell periodístic i cultural anomenat 'El Cinèfil'.

Articles relacionats

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

spot_img

Articles més recents